Jag faller

Jag gillar inte att hålla mig inom ramen.. ramen för det ”normala”.  Vad är normalt? Det du anser normalt kanske är helt galet för mig. Vem har rätten att bestämma vad som är korrekt eller inte?

Jag faller pladask för människor som våga kliva ur sin ram, de som i andras ögon är annorlunda och kanske inte anses riktigt rumsrena. Sånt tilltalar mig.. att vara den man är och dessutom stå för det.

I söndags hade vi årets vinterfiskepremiär utan större framgång. Fick i alla fall en rejäl dos friskluft 🙂

Gymmandet går framåt och jag känner mig grymt sporrad att fortsätta. Beach 2013.. here I come. Köpte ett månadskort för ett tag sen så nu gäller det att nyttja det fullt ut.. eller kanske inte.. haha. Kommer iväg 2 ggr i veckan iaf sen har vi badmintonen och vill det sig riktigt väl blir det en repa på löpbandet i källaren också. Vore väl fan om det inte ska bli fason på döfläsket..

Igår kväll tog jag tag i bonecarvingen som legat nere ett tag, eller rättare sagt i en plastpåse.. Men hur kul va inte det då, LYCKA!!! Har hittat ännu en fritidssysselsättning 😀

Puss

5 tankar på “Jag faller

  1. halfbreed

    ”Jag faller pladask för människor som våga kliva ur sin ram, de som i andras ögon är annorlunda och kanske inte anses riktigt rumsrena. Sånt tilltalar mig.. att vara den man är och dessutom stå för det.” Jag är likadan men vem tänker du på nu, undrar jag?

    Svara
  2. Marie Engström

    ..oj.. nä men jag har nog ingen speciell i åtanke. Människor överlag som sticker ut från mängden, som till fullo är sig själva utan masker. Bland s.k kändisar kan jag nämna Caroline af Ugglas.. jag gillar henne helskarpt. I en närmare bekantskapskrets tillhör väl kanske min Lotta också den kategorin.

    Svara

Lämna en kommentar